thijsenmia2019.reismee.nl

Dag 14 Kelowna

Na de ontspanning in de pool en hottub, lekker eten en een goede nachtrust gaan we vanmorgen eerst op weg naar de west zijde van de mooie stad Kelowna aan het Lake bij het publiek strand, waar het op zondag erg gezellig druk is met families die hier komen recreëren. Het is erg mooi aangelegd en erg schoon, speeltuin, volley velden, gras, bomen en strand, grote sanitaire voorzieningen, bankjes met tafels enz enz.

Na uurtje genoten te hebben van strand en mensen kijken gaan we nu op weg naar de oost zijde van de brug bij Kelowna City park om fotos van de brug te maken en downtown via auto te bezoeken. Hierna de auto in de buurt van de haven geparkeerd te hebben zijn we verder in downtown, in de gezellige drukte, langs het water gelopen om bij haven te lunchen. Hier blijven we gezellig onder de overkapping 2 uurtjes zitten om ook mensen te bekijken in de haven en op de boulevard voor het terras waar we zitten. Onvoorstelbaar hoeveel boten hier liggen van groot tot klein maar ook de drukte van mensen met kinderen en honden. De electrische steps (rental) zijn ook gewild want ze rijden af en aan. Al met al een leuk tijdverblijf bij een heerlijke temeratuur en fijn warm zonnetje.

We gaan nu met de auto terug naar het hotel om gebruik te maken van de pool en de zon, het is tenslotte vakantie

Gerard

Mooie foto's , veel plezier nog.

Hans

Klinkt goed allemaal.

Chris

Wat een prachtige natuur daar zeg. Heel leuk om de verhalen en foto's te bekijken. Je reist op deze wijze virtueel mee.??